Steen in hoofdrol bij nieuwe campagne Annexum: “Beleggen in steen annex rust”
Bij Annexum geloven we al 25 jaar in de kracht van vastgoed. Solide, betrouwbaar en gericht op de lange termijn. Deze waarden staan centraal in onze nieuwe merkcampagne, ontwikkeld in samenwerking met creatief bureau Fitzroy. De hoofdrol is dit keer niet voor gebouwen of cijfers, maar voor wat vastgoed echt symboliseert: de baksteen. In onze campagne spreken bakstenen de belegger aan. Soms serieus, soms met een knipoog, maar altijd met dezelfde boodschap: de stenen van Annexum geven je rust.
Bouwen aan vertrouwen
“Met deze campagne laten we zien waar Annexum voor staat”, vertelt Madelon van der Tol, partner bij Annexum. “Solide, betrouwbaar en met een focus op de lange termijn. De baksteen symboliseert de rust en zekerheid die beleggen in vastgoed onze klanten biedt. In onze sector is merken bouwen niet gebruikelijk, maar wij weten dat een sterk merk vertrouwen creëert. En dat vertrouwen hebben we verdiend: met ruim 1,2 miljard euro assets under management en 4.000 klanten hebben we de afgelopen 25 jaar een prachtig track record opgebouwd.”
De volgende stap in groei
De campagne wordt vanaf deze week gefaseerd uitgerold, zowel online als in print. Daarmee zetten we een volgende stap in de groei van Annexum: het versterken van onze naamsbekendheid, het onderstrepen van onze betrouwbaarheid en het bouwen aan duurzame relaties met beleggers.
Annexum – Beleg in steen annex rust.