Jumbo opent alweer de zesde Foodmarkt
De nieuwe Jumbo Foodmarkt in Tilburg, die 21 november jl. open ging, combineert Jumbo en La Place voor een totaalbeleving op het gebied van food.
Een gekkenhuis. Zo kun je het wel noemen. De eerste shoppers stonden vanmorgen rijen dik om de opening om negen uur mee te maken. Niet onterecht natuurlijk, die belangstelling, want de Tilburgers waren niet alleen afgekomen op een totaal nieuw concept in hun stad. Een gratis bos bloemen voor de eerste 300 shoppers was natuurlijk ook mooi meegenomen.
Zesde Foodmarkt
Het gaat ondertussen alweer om de zesde Foodmarkt van Jumbo, die in de basis niet veel afwijkt van zijn voorgangers. Op de ruim 3.000 vierkante meter vloeroppervlakte worden tal van internationale en nationale gerechten bereid door koks en foodspecialisten in de La Place-wereldkeukens. Klanten kunnen er terecht voor een uitgebreid foodassortiment tegen de laagste prijs. Verder heeft de Foodmarkt één van de grootste groente- en fruitafdelingen van Nederland, verkoopt La Place vers brood uit de eigen bakkerij en zijn er diverse streekproducten opgenomen in het assortiment. Klanten kunnen versbereide gerechten meenemen of ter plaatse opeten in het ‘Foodcafé’ met 165 zitplaatsen.
Foodexperience
Colette Cloosterman – van Eerd, CCO van Jumbo Supermarkten: ‘Jumbo Foodmarkt Tilburg biedt een echte foodexperience waar het mooiste van Jumbo én La Place samen komt. We spelen met Jumbo Foodmarkt in op het gemak dat klanten zoeken en willen ze continu blijven verrassen. We hebben goed geluisterd naar de klanten van onze foodmarkten in Veghel, Amsterdam, Breda, Groningen en Utrecht. De sfeer, het gemak en de beleving van Jumbo Foodmarkt worden ontzettend gewaardeerd. Deze ervaring op het gebied van lekker eten en boodschappen doen, gaan we nu ook in Tilburg bieden. We zijn erg trots op onze zesde Foodmarkt en zetten ons voor honderd procent in om de verwachtingen van onze klanten ook hier elke dag te overtreffen.’
Alles onder één dak
Geert-Jan Kuper, filiaalmanager van Jumbo Foodmarkt Tilburg: ‘Door de verse bereiding, de aandacht voor de presentatie en de brede keuze uit producten biedt Jumbo Foodmarkt volop inspiratie voor thuis. Alles in de winkel draait om lekker eten. Ons team heeft kennis van alle producten die we hier verkopen. We laten gerechten proeven, adviseren over de bereiding en beantwoorden vragen van klanten. Tijdens het boodschappen doen, kunnen klanten genieten van een lekkere maaltijd of een kop koffie met een lekkernij in het Foodcafé. Kinderen kunnen zich vermaken in de kidscorner.’
Bron: MarketingTribune